توصیف مختصر
اینجانب صدیقه احمدی، دارای دکترای مشاوره از دانشگاه علامه طباطبایی و عضو هیات علمی دانشگاه خوارزمی از سال 1394 هستم.
سوابق تحصیلی
#
دوره
دانشگاه محل تحصیل
شهر محل تحصیل
کشور محل تحصیل
تاریخ فارغ‌التحصیلى
میانگین کل
1
کارشناسی
علامه طباطبایی
تهران
ایران
2
کارشناسی ارشد
خوارزمی
تهران
ایران
3
دکتری
علامه طباطبایی
تهران
ایران
آشنایی با زبان
#
زبان
میزان مهارت ترجمه
میزان مهارت مکالمه
1
انگلیسی
علایق تحقیقاتی
#
عنوان علاقمندى
تاریخ آغاز فعالیت
1
کودک، نوجوان و خانواده
2
سلامت روان و اصلاح سبک زندگی
3
نوروساینس و علوم شناختی
4
روانشناسی اجتماعی- آسیبهای اجتماعی
طرح‌های تحقیقاتی
#
عناوین طرح‌هاى پژوهشى
مجریان
سازمان حامى
محل اجرا
وضعیت طرح
تاریخ تکمیل
1
طراحی و تولید برنامه ی آموزشی تربیت جنسی کودکان با توجه با مبانی دینی و فرهنگی وبژه والدین و مربیان
نسرین محمد حسنی, صدیقه احمدی
دانشگاه خوارزمی
تکمیل شده
1400
دانشجویان تحت راهنمایی
#
عنوان
افراد
1
اثر بخشي بازي درماني شناختي - رفتاري بر مهارت هاي اجتماعي و پرخاشگري كودكان پيش دبستاني
مهسا جهانگیری انباردان
2
نقش معنای زندگی و هوش اخلاقی در پیش بینی شادکامی زناشویی زنان های پرستار
سمیرا صفرزاده مهابادی
3
نقش سواد رسانه اي و اعتياد به شبكه هاي اجتماعي در پيش بيني نگرش به خيانت در پرستاران زن
عاطفه ربیعی
4
نقش واسطه اي ابرازگري هيجاني در رابطه بين تنظيم شناختي-هيجاني و رضايت زناشويي در معلمان زن
راضیه بهرامی مشعوف
5
اثربخشي رويكرد آموزشي گاتمن بر بخشودگي زناشويي و الگوهاي ارتباطي زنان
رقیه میرزایی
6
نقش كيفيت ارتباط معلم - دانش آموز در پيش بيني سازگاري تحصيلي و سرزندگي تحصيلي دانش آموزان مقطع متوسطه دوره اول
آیدین منظری توکلی
7
نقش واسطه اي مكانيزم هاي دفاعي در رابطه بين ويژگي هاي شخصيتي با الگوهاي ارتباطي زوجين
حمزه رستمی یادگاری
8
نقش واسطه اي بخشودگي زناشويي در رابطه بين سرسختي روانشناختي با دلزدگي زناشويي
زهرا زالی
9
اثربخشي زوج درماني رفتاري. تلفيقي بر تنظيم هيجان و صميميت زناشويي زوجين
یاسین نجفی
10
اثربخشي درمان مبتني بر پذيرش و تعهد بر رابطه والد فرزندي و سرسختي روانشناختي نوجوانان پسر
حسن حبیبی
11
اثربخشي آموزش مهارت هاي زناشويي مبتني بر رويكرد گاتمن بر پرخاشگري ارتباطي پنهان و الگوهاي ارتباطي زنان
اصغر کریمی
12
اثربخشي مشاوره مبتني بر اكتشاف بر تصميم گيري و افكار ناكارآمد شغلي دانش آموزان دبيرستان
مینا سعیدی
13
نقش هوش اخلاقی و معنای زندگی در پیش بینی شادکامی زناشویی پرستاران
سمیرا صفرزاده مهابادی
14
متناسب سازی برنامه فرزندپروری مثبت براساس تجربه زیسته والدین ADHD و اثربخشی آن بر صلاحیت والدین و مشکلات رفتاری کودکان
شکوه افطاری
15
اثربخشی درمان مبتنی بر ذهن سازی بر بهبود رابطه مادر-کودک و دلبستگی ایمن کودکان
مرضیه نخلی
16
قش تاب آوری و تنظیم هیجانی درپیش بینی صمیمیت زناشویی
سارا شهرابی فراهانی
17
متناسب سازی برنامه فرزندپروری مثبت براساس تجربه زیسته والدین کودکان ADHD واثر آن بر صلاحیت والدین و مشکلات رفتاری کودکان
شکوه افطاری
18
رساله
حسین ایلانلو
19
مقایسه اثربخشی مشاوره گروهی شناخت‌درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی و درمان فراشناختی بر اهمالکاری تحصیلی، اعتیاد به اینترنت و تنظیم شناختی هیجان در دانش‌آموزان.
حسین ایلانلو
20
نقش شرم درونی شده و خلق افسرده درپیش بینی میل جنسی پایین زنان متاهل
راضیه رزجی برچلویی
21
نقش سبکهای دلبستگی و الگوهای ارتباطی در پیش بینی نگرش به خیانت زناشویی زنان متاهل
نازنین مالکی نیا
22
پیش بینی نگرش به روابط فرازناشویی براساس ابعاد تاریک شخصیت و کیفیت دلبستگی در زنان
فاطمه رهنما
23
تجربه زیسته زوجین از روابط جنسی در بحران کرونا
سمانه حسینیان نیستانی
24
رابطه شاخص توده بدن و تن انگاره با میل جنسی پایین در زنان متاهل
بردیا کرامتی
25
نقش واسطه ای تنظیم هیجان در رابطه بین ویژگی های شخصیتی و سازگاری زناشویی افراد متاهل شهر کرج
محمدرضا اجلی فرد
26
زوج درمانی رفتاری یکپارچه نگر، تعارض زناشویی ، بهبود صمیمیت در زنان متاهل
پرستو فعله گری
27
تاثیر آموزش مبتنی بر ذهنی‌سازی بر خودناتوان سازی تحصیلی و تنظیم شناختی هیجان در دانش آموزان مقطع متوسطه اول
سارا باقرزاده جلیلوند
28
نقش ظرفیت تأملی و نظم‌جویی شناختی هیجان مادران در پیش‌بینی کیفیت زندگی کودکان
محمدحسین محمدی
29
نقش هیجان تحصیلی و خودتعیین گری در پیش بینی خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه اول
مریم السادات چراغی
30
نقش ترومای دوران کودکی و سبک‌های دلبستگی در پیش‌بینی خود ناتوان‌سازی تحصیلی دانش‌آموزان دختر متوسطه دوم
یاسمن صمدبین
31
نقش رابطه والد-فرزند ی و بهزیستی ذهنی در پیش بینی خودگردانی تحصیلی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه اول
لیلا نظری سلمانی
32
تاثیر آموزش خودتنظیمی تحصیلی بر افزایش ذهنی سازی و انگیزش پیشرفت و کاهش اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان دارای اضطراب امتحان
زینب پونده نژادان
33
نقش سبک های والدگری و خودتعیین گری در پیش بینی اعتیاد به فضای مجازی دانش آموزان پسر مقطع متوسطه دوم
امیرمحمد زارع نظری بیاضی
34
پیش بینی کیفیت رابطه زناشویی بر اساس تنظیم بیرونی هیجان و اعتیاد به صفحات دیجیتال چند‌گانه با نقش میانجی تعهد به حفظ رابطه در افراد متأهل
ناصر عباسی
35
اثربخشی آموزش مبتنی بر برنامه بازتنظیمی مغزی( پرهیز الکترونیکی) به مادران براختلالات اضطرابی و اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان
شیرین حسن پور
36
پیش بینی وابستگی به صفحات مجاری بر اساس اشتیاق و تاب آوری تحصیلی دانش آموزان دختر
زهرا صادق قمی
37
رابطه بین تجارب ناخوشایند دوران کودکی ، قدرت ایگو و رضایت زناشویی افراد متاهل: نقش میانجی تنظیم شناختی هیجان.
فاطمه کولیوند
38
مدل یابی تعهد زناشویی بر اساس علائم وسواس رابطه و خودشیفتگی با نقش واسطه ای رضایت جنسی و ارزیابی جایگزین های عاطفی
محمدصادق زمانی زارچی
39
نقش فابینگ همسر و عدم حساسیت ادراک شده در پیش بینی فرسودگی زناشویی افراد متاهل
فاطمه رهنما
40
مقایسه اثربخشی درمان تک جلسه ای راه حل محور با درمان تک جلسه ای عقلانی - هیجانی -رفتاری بر میزان شفقت به خود، بخشایشگری و تعارض زناشویی زنان متأهل
ارزو اهنگر
41
رابطه جهت گیری مسیر شغلی متنوع، سرمایه های روانشناختی و رشد مسیر شغلی پایدار در دانشجویان
سما عارفی نسب
42
تاثیر آموزش مبتنی بر برنامه بازتنظیمی مغزی( پرهیز الکترونیکی) به مادران بر کاهش اضطرابی و اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان
شیرین حسن پور
43
مدل یابی تعهد زناشویی بر اساس علائم خودشیفتگی، رضایت جنسی و ارزیابی جایگزین های عاطفی نقش علائم وسواس رابطه (ROCD)
محمدصادق زمانی زارچی
44
نقش فابینگ همسر و عدم حساسیت ادراک شده در پیش بینی فرسودگی زناشویی
فاطمه رهنما
داوری مقالات در مجلات علمی
#
عناوین مجلات
تاریخ همکارى و توضیحات
1
تحقیقات کیفی در علوم سلامت علوم پزشکی کرمان
1395-1398
2
پژوهش در سلامت روانشناختی خوارزمی
1395 تا کنون
3
مجله علوم پزشکی اراک
1397
دروس ترم جاری
750 - بررسی تحلیلی آسیب های روانی - اجتماعی - روز: سه شنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
810 - تمرین عملی فنون مشاوره در مدارس - روز: دوشنبه - از ساعت 15:30 تا 17:30
810 - تمرین عملی فنون مشاوره در مدارس - روز: یک شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
725 - تمرین عملی فنون مشاوره فردی و خانواده - روز: دوشنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
725 - تمرین عملی فنون مشاوره فردی و خانواده - روز: یک شنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
242 - کارورزی مشاوره(2) - روز: دوشنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
140 - نظریه های مشاوره و روان درمانی(1) - روز: سه شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00